Nyt onlineforløb fra 12. februar 2021


TILMELD DIG HER

Er det nu, at du skal tage styringen?

Tag Styringen er et onlineforløb, hvor jeg tager dig i hånden og guider dig gennem 31 dage med indkøbslister, madplaner, refleksioner og feedback.

Et samarbejde hvor du ændrer dine kostvaner og reflekterer over, hvordan du kan ændre din livsstil uden, at maden bliver kedelig og hvor der stadig er plads til at leve et helt normalt liv, blot med flere bevidste valg.

Forløbet er både for overvægtige men også for dem, som ønsker ny inspiration til kostvaner, livsstil og et bedre helbred.

Jeg kan love dig, at hvis du følger denne plan i de 4 uger, vil din krop juble, og forhåbentlig får du lyst til at fortsætte selv. Jeg håber, at du finder ud af, at det ikke nødvendigvis er så svært at ændre livstil. Tilmed dig her, hvis du allerede nu kan mærke, at det er det, du har lyst til.

Praktisk/forberedelse

Min indkøbsliste indeholder en basisliste af ting, som jeg forventer, at du har i køkkenet, når vi går i gang. Hvis der mangler fødevarer fra denne basisliste, skal du selv tilføje det på den ugentlige liste. Jeg har udformet indkøbslisten, så du kan krydse af undervejs. Det er vigtigt, at du køber alle varerne på én gang. Der kan nemlig være behov for at planlægge dage og lave noget af maden forud, hvis du får en travl dag eller uge.

Noget af det som er afgørende for, at du får en god start og i det hele taget en god oplevelse er, at du accepterer, at du skal bruge tid på planlægning. Til gengæld skal du kun gøre det én gang om ugen.

Jeg vil anbefale dig at finde eller købe en notesbog, som du kan skrive lidt i undervejs. Jeg sender nemlig nogle opgaver undervejs i forløbet. De er gode at samle sammen.

Anskaffelser:

  • Et par gode kondisko – Bare rolig ikke noget med vildt løb, men du skal i gang med at
    prioritere din krop lidt. Hvis du undervejs vil presses mere i denne retning, så sig endelig til.
  • En god blender – Denne skal bruges, når du skal blende morgensmoothie. Ejer du ikke sådan en, kan du evt. nå at låne en eller ønske dig en.
  • En stavblender – Denne skal bruges til supperne
  • En god drikkedunk – Jeg er faktisk ligeglad med, hvordan den ser ud, om det er en sodavandsflaske, et syltetøjsglas eller en almindelig drikkedunk, men den skal være klar til starten. Ud fra din vægt får du nemlig at vide, hvor meget væske, du skal drikke hver dag.

Jeg glæder mig til at arbejde sammen om dig og din nye vej. Klik her for at tilmelde dig mit onlineforløb.

Nana, Pilotforditliv

Lækker morgenmad fra onlineforløbet.
Onlineforløb – Tag styringen


TILMELD DIG HER

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *